دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

زندگی بدون تحریم چطوری بود!!!!!!

ای کاش یکی بود یه هفته منو می دزدید 

میبردم تفریح جایی که فقط برای شادیه  جایی که فکر چیزی نباشم فکر اینده .حال  نتایج امتحانات بدون عذاب وجدان اینکه درس نخوندم فقط یه هفته ای کاش یه همچین کسی بود 

خستم خیلی 

پ.ن.پ1 :دوبار پست نوشتم بخاطر سرعت پایین اینترنت نشد پستشون کنم 

پ.ن.پ2:وبلاگم و گرد و خاک حسابی برداشته باید یه تمیزش کنم دم عید دیگه !!!

پ.ن.پ2:دلم میخواد یه هفته فقط یه هفته ریخت معلمامو نبینم 

بخاطر فشار های امتحانات مریض شدم  بخاطر همین میزان خستگیم بیشتر شده 

برای ارفاق که از معلم ها می پرسیم  میگن باید بریم به مدیر بگین اگه اگه اگه اگه مدیر اجازه داد اون وقت تازه با کلی اصرار و تمنا 

یکی نیست بگه جمع کن بابا خوبه یه نمره دستتونه جون اداما دستتون نیست 


برداشته شدن تحریما رو تبرررررریک میگم ایشاالله سال 95 سال خوبی خواهد بود برای مردم

وقتی نشست خبری روحانی رو دیدم بسی از دیدن روحانی و تیم مذاکره کننده لذت بردم 

چیه خوب بالاخره هرکی یه شخصیت رو دوست داره دیگه 

مطمئن باشید اطلاعات کافی هم دارم دلایل کافی هم دارم ایشاالله در اولین وقت به پست مشت میذارم