دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

عجیبه

سلاااااااااااااااااااااام

 الو سلام   سلاااااااااااااااام  نمیتونم از تو فکرت درام الو سلام 

اهنگ کی بوداین  الان یادم اومد یهو


 شششششششششششششششت  سرچ کردم 

مال تتلو 

احتمالا در جایی شنیدم مکانی شنیدم اینو 

چه خبر 

اومدم با یک چسناله ای دیگر  

خدمتتون عرض کنم که  مدتی هست   به این موضوع فکر میکنم که چه حالب که سنم یه جوری شده نگاه به یه سری ادما که میکنمم نگاه میکنم میبینم وا فلانی این

 کا رو کرده اختلافی با من نداره که از لحاظ سنی 

و این چقدر غریبه برام 

مثلا همین عزیزان که این روزا در سر خط خبر ها حضور پر رنگی دارن 

که از اولین عزیز شروع میکینم 

به ترتیب مهراد جم 4 سال با من اخلاف سنی داره بعد داشتم فکر میکردم یکی با 4 سال اختلاف سنی رفت خواننده شد 

مجوز کنسرت خیلی چیزا تجربه کرد اخرم کند رفت  چطوررررررررم رفت

 عجییییب

 چه میدونمم  والا شاید اگر من بودم هم  حتما تلاش میکردم به هرحال تا جوونم اقامت یه جا رو بگیرم نمیدونم احتمالا  از همون ترکیه این عزیز شروع میکردم یعنی یه خونه میخریدم اونجا اول 

یا به هر حال یه کشور دیگه نمیدونم 

یا مثلا همین خانم ریحانه پارسا بازم 2 یا 3 سال اختلاف سنی داره اونم مثلا کار کرده میدونی باز  اون  هم از منطقه امن اومده بیرون 

و اخرین شخص همین دختره تو اقازاده راضیه اون یه سال با من اختلاف داره و حقیقتا پشمام ریخته فک کن مثلا تو همین اوضاع دبیرستان کلاس بازیگری رفته حتما 

و چه زود فهمیده که این همون راهه

من تو دوران دبیرستان دوتا تاتر مسابقه رفتم علاقه داشتم ولی هیچ وقت فکر نکردم یا شجاااعت درواقع فکر به این که این همونه  راهه که من باید توش قدم بردارم  نداشتم 

حالا اینا که دوتا اولشون قطعا با خوندن اسمشون میگین اصلا چرا اینا رو مثال زدی و اینا اما میگم حرفم همون اختلاف سنی و تجربه و اون منطقه ی امنه میدونی 

من با اینکه خانواده ی گیر بده ای ندارم 

نمیدونم شاید هم بای دیفالت خودم جوری بودم که اصولا نیاز به گیر نبوده ولی خوب نمیشه قاطع هم گفت میتونم بگم که خانواده ای ازاد داشتم 

ولی کلا تو زندگیم پیش نیومد که از این مسسیر نرمال چیز دیگه ای رو تجربه کنم 

با اینکه اصولا  توی ذهنم همیشه  خودمو بزرگتر دیدم همون جمله ی کلیشه ای بزرگتر از سن 

 معروف بالغ بودن 

اره مثلا یه چیز مسخرررررررره بگم یادمه راهنمایی که بودم یه دوره ای حرص میخوردم که صبحا بایدبرم مدرسه 

همش تصور این بود الان بایدد من یه دختر باشم که یا دانشگاس یا دانشگاهش تمومه و سر کا ر 

خلاصه که نمیدونم جالبه دیگه باید به این باور برسم که بزرگ شدم  من و هم سن های من وارد جامعه شدن و شدیم 

من با این که تو فکرم همیشه بزرگتر بودم ولی خوب الان واقعا دارم بزرگ میشم و درگوشی بتون بگم واقعا نفهمیدم چی شد 

گاش حداقل بقیه اشو به خوبی بفهمم چی شد  یعنی اتفاقای خوب 

مطلب به درد بخور ندارم 

کلا که چرت میگم 

ببخشید دیگه 

مطلب به درد بخورم میتونه این باشه که انتخابات امریکا نزدیکه 

میگن که مهمه من که فکر نمیکنم 

احساس میکنم انقدر این کلاف پیچیده که ..................

ولی کاش موثر باشه اگر هم باشه اونی بشه که برای ما خوب باشه  خلاصه پای صندوق برین که میزان رای ملت 

بوس میفرستم براتون از روی ماسک

بای بای 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد