دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

من دلم میخواد ولی نمیشه

سلاااااااام خیییلس دام براتون تنگ شده 

شرمندم بخدا وقت نمیشه هر دفعه میام بنویسم یا امتحان دارم یا نت داغونه البته نت که همیشه داغونه 

من دلم میخواد بنویسم ولییییییی نمیذارن یعنی معلما سر گذاشتن امتحان مسابقه میذارن 

میخواستم امروز بنویسم مثلا 

معلم ریاضیمون میگه همه ی کلاسا امتحان ریاضیشونو خراب کردن 

چرا شما ها از 23 نفر 17 نفر کامل شدین غیر عادیه یه امتحان 5 سواله ی سخت ازتون میگیرم 

ایییییی خدااااااااااااااااا 

الان من چیکار باید کنم ایا 

قول میدم این هفته بیام یه چیزی بنویسم شدا یه خط حداقل یکم دوباره دور هم جمع شیم 

فعلا برم  بببینم چی کار کنم دوباره کتابا و جزوه هامو پهن کنم 

خدایا بابات همه چیز شکر 

راستی دیروز تولدم بودااااا حالا میام میگم براتون 

من متولد80/80/22 بلیییی 

فعلا 

یاعلی 

هیچی از ارزش هات کم نمیشه

امشب که پست اپ میکنم 

اما اومدم بگم 

استقلااااااال میبره 

بله بنده یه استقلالی 

هستم  

دعا کنید استقلال بره

فقط استقلال 

اما اگرم خدایی نکرده خدایی نکرده هم نبره هیچی از ارزش هاش کم نمیشه 

استقلال

این جا همه چی در همههههههه

سلاااااام خوبید چطورید

میدونم خییلی دیر مینویسم اما خوب باور کنید وقت نیست امتحانات و فشار روحی  ناشی از امتحان هیچی واسه ادم نمیذاره حتی توان زندگی  

ادامه مطلب ...