دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

از سختی های زندگی

بهم میگه یه راهی جلوی روت باز میشه 

چی بگم ؟!

یادمه یه بار به یه ادمی داشتم درباره ی برنامه هام  برای اینده میگفتم بهم گفت اره خدا هم  نشسته هر چی تو میگی همون طور فراهم کنه یادمه ناخود اگاه بهش گفتم اره 

اره معلومه  و یه سری دلیل اوردم  که الان یادم نیست 

از اون موقع 3 سال گذشته تقریبا و خوب الان داشتم بهش میگفتم کسی خیلی به من و تو گوش نمیده در واقع انگاری هر چی خودش بخواده 

خوندم یه بار یه جایی که بخشی از دعای اجابت نشده ی شما اون دنیا باعث امرزش شما میشه  

خدایااااااااااااااااااا من نمیخوام 

میشه جور کنی اونی که میخوام بشه 

پوکیدم بخدا 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد