دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

در حال زندگی کردن !!!

هیچ وقت نفهمیدم در حال زندگی کردن یعنی چی 

نمیدونم یا ذهنم و محیط اطرافم اجازه نداد 

یا کلا یه چیز همین طوریه و نسبتا نشدنی 

چون مگه میشه ادم به گذشته فکر نکنه پس اون بحث تجربه و عبرت از گذشته چی میشه 

اگر به اینده فکر نکنی که زندگیت باری به هر جهت میشه 

مثلا  خود من فکر میکنم خوب الان نگران کنکور لعنتی ام بعد کار  بعدش نگران زندگیه ای قرار تشکیل بشه بعد فکر کن ادم مثلا بچه دار بشه خوب ادم به فکر اینده ی بچه  اش و بعد خودشه تازه منهای  اون هدف های کوتاه مدت 

به طور کلی به نظرم این در حال زندگی کردن و ارامش تماما وابسته به تصمیم ها برای اینده و موانع حاصل از گرفتن اون تصمیم هاس

که این موانع و پشت سر بذاری و برسی به هدف 

پس نمیشه در حال زندگی کرد 

نمیدونم یا اشتباه فکر میکنم 

یا همش از بلد نبودن و متوجه نشدنه  که اول پست گفتم 

نظر شما چیه ؟