دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

بیا بنویسیم

1. مینویسم تا ذهنم خالی بشه .

2.  حالا  که اسفندیم بذار بگم امسال سالی بود که بیش از هرچیزی ففففهمیدم پول مهمه دنیا دنیا پول مهمه اون موقع میدونستم اما الان فهمیدم  امسال بحرانی ترین سال عمرم بود و هست و هنووز در بحرانم 

3. امسال روز هایی بر من گذشت که هرگز فکر نمیکردم زنده ازش بیام بیرون چه شبا که به خودکشی فکر کردم به راه های  به مختلفش ادم هایی که بعد من چی میشن اما خوب  فقط فکر کردم  روز هایی که تمام خونه رو با لیوان اب طی میکردم و  فقط اب میخوردم و گریه میکردم  یک هفته ای که مادرم حرف زد و حرف زد به روانشناسی که زنگ زدم و حرف زدم و قرار بود ادامه بدم اما من خسته بودم ار حرف زدنو  دیگه ادامه ندادم 

4. داشتم به یه بنده خدایی میگفتم عیب نداره اگر فلان موضوع برات اتفاق افتاد و بعد بهم گفت وای خدا نکنه و من اون لحظه فهمیدم زندگی وارد مرحله ای شده که میگن وای خدانکنه و من واقعا اون لحظه فهمیدم شکستم اما خودمو جمع کردم و لبخند به روش زدم 

5. داره با مامانم تلفن حرف میزنه میگه رفتم فلان جا تا خلوت بود نذرم رو ادا کردم برای غزل نذر کرده بودم و برای بذار براش اسم مستعار بذارم مثلاااا مثلا چی میدونم ماهور اره گفت برای غزل  نذر کردم و ماهور ایشااله که غزلم حاجت روا شه با خودم فکر کردم خوبه برای ماهور هم پول درخدمت بود هم دعا و  هم کائنات 

بعد من گوز برام بود گوووز  دعای سال هام و دعای زیر بارونو دعای سفره ی عید سفره های دینی و مذهبی و روزه  و هم زدن و نذری هیچ کدوم شنیده نشد 

6. پول خیلی مهمه 

7.پول خیلی مهمه 

8. این روزا خوابای خییییییییییییلی بدی میبینم 

8. خواب میبینم برادرمو پیدا میکنم و بغلش میکنم و به همه میگم این بچه ی منه بعد میترسم از من بگیرنش سفت بغلش میکنم به همه خواهش میکنم به پلیس زنگ نزنن که برادرمو ازم نگیرن یه خانواده ای رام میدم توی خونشون . بهم میگن جات امنه و قول میدن برادرم و ازم نگیرن و من از خواب میپرم همه ی بدنم درد میکنه 

9. خواب میبینم بهم حمله شده همه رو پناه میدم تامیام فرار کنم  یه سری ادم نظامی با تفنگ های بزرگ بهم میرسن از خواب میپرم 

10. بهم حمله کردن برای دفاع از خودم دارم ادم میکشم و تمام ادامه ی خواب عذاب وجدان دارم که چرا ادم کشتم میتونستم فرار کنم 

11. دوباره خواب حمله میبینم این دفعه بهم تیرر میزنن سوزش تیر و حس  میکنم از خواب بیدار میشم 

12.خواب میبینم حمله شده جیغ میزنم فرار میکنم جلوی چشمام ادمارو تیر میزنن خون مرده  چیزایی که میبینم 

توی فروشگاها به مردم حمله میکنن 

وقتی همه رو با تیر زدن من خواب میپرم  

به حدی بدنم درد میکنه که نمیتونم از جام پاشم  

13. فان ترین خوابی هم دیدم اینکه رامبد جوان نشست جلوم و بهم گقت چته انقدر نگرانی ببین بخند شاد باش زندگی ارزش اینهمه استرس و نداره 

14.پول مهمه  شما مهم ترین رویداد های زندگیتون رو با پول مخفی میکنید یا رفع و رجوع میکنید 

15. این روزا توی یوتیوب لایو خیابون های کانادا رو میبینم در حد 10ثانیه بعد حسرت اون ادمی رو میخورم که داره از خیابون رد میشه هی میگم اصلا اون میدونه خاورمیانه کجاست اصلا فلان چیزا رو تجربه کرده 

نگاه به درختا ها میکنم ساختمون ها برف همچی اونجا حال دیگه ای داره 

16. کاش که خدا اینجوری رهام نمیکرد 

17. بهم میگه بهم امیدواره 

18. من توی ذهنم ادمایی رو دارم که حتی بعد کرونا هم دلم نمیخواد ببینمشون 

19 . معمولا ادم هارو میبخشم اما امسال یک نفر رو فعلاااا میتونم بگم نمیبخشم اهای اقایی که زنگ زدی به بابام و درباره ی من پرسیدی نمییییییییبخشمت 

من اون روزا بحرانی ترین روزای زندگیم  بود زنگ زدی چی بپرسی مردک نمیبخشمت نمیبخشمتتتتتتتت

20.از تهران و کرج ممنونم بخشی از عزیزان رو در خود جای دادن قبلااااااااااا هاااااا 

که هرگز فکر نمیکردم روزی بجای دل تنگی  ممنون فاصله امون از هم باشم 

مرسی که بودید تا فاصله ای مفید بین من و عزیزانم ایجاد بشه 

21. در نهایت اگر روزی رفتم از این کشور دلم میخواد حتی کمی زبان فارسی یادم بره 

22 . جدیدا یه وسواسی پیدا کردم که وقتی بخندم حتما بعدم یه اتفاق بد برام میافته 

واسه همین عمیق نمیخندم .زیاد نمیخندم دارم خل میشم 

23 . موهام خییییییلی ریخته و چاق شدم 

24. ممنون که خوندید 

25. از اینجا  فقط میتونم بگم کاش روزی فرصتی داشته باشم محبت های داداشم رو جبران کنم و ذره ذره معرفتی رو که این روزا خرجم میکنه رو براش جبران کنم 

26. ممنون که خوندید 

27. دلم میخواست درباره اینستاهم صحبت کنم ولی حوصله ام نمیشه فقط بگم اینستا سم شده استفاده کنید ولی برای سم زدایی از یوتیوب استفاده کنید 

وبلاگ بخونید و کانال تلگرام ادمایی که روزی وبلاگ نویس بودن یا وبلاگ ندارن و دارن توی تلگرام مینویسن رو بخونید و ببینید سم اینستا رو خارج کنید 

28. خداحافظ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد