دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

امروز رو زندگی کردم

از دیشب تا امروز صبح بارون اومد هوا به طرز دلپذیری سرررررررررررده 

تمام مدتی که بارون میومد من با خودم این تیکه از اهنگ مهدی جهانی که میگه :

اروم اروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون 

اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون  رو تکرار کردم 

و پر از حس های خوب شدم شب با صدای بارون خوابیدم کلا همیشه خوابیدن با صدای بارون بهم ارامش و حس خوب میده صبح وقتی بیدار شدم  احساس کردم امروز رو دارم زندگی میکنم 

انگار مدت ها بود که متوجه روز ها نمیشدم 

انگار افسرده بوده باشم 

اما امروز خوب بودم با یه لبخند پر انرژی وارد کلاس شدم 

خدایا بابت همههه چی ممنونم شکرت 

کمک کن در این روز های سرد و پر برف بارون همه یه اشیونه ی گرم حتی کوچییییک داشته باشن 

دوست دارم پاییز و زمستان را با گرمای دستان تو

تا لبریز شوم از حس ناب عاشقی 

برم برم که درسا زیاده فردا امتحان دارم 

بوس بوس 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد