دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

95 یکم با خودت فکر کن ادم شوهمین اول سالی

 سلام سلام احوال شما  

اقااااااااااا چرا اینقدر تعطیلات 95 زود گذشت 

ببین سال 95 حواست باشه تعطیلاتت زود گدشت نسبت سال های پیش یادت باشه طی سال جبران کنی عن بازی در نیاری با پوزش فراوان بابت این نوع گفتار اما لازم بود عقربه های ساعت با شما هم بودم شما ها سابقتون خراب تره  1 ساعت خو افتاده جلو دیگه هیچ 

بابا پیک نداریم در عوض این معلم ادبیاتمون از بوستان چند باب و از گلستان هم چند تا باب مشخص کرده از هر باب 5 صفحه  گفته ازتون خوانش درست و معنی میخوام از غزلیات شمسم 5 تا غزل برای هرکی مشخص کرده باید یکیشو حفظ کنیم با بدبختی معنی های گلستان رو در اوردم تا بعضی هاش نبود  این چیه خو معلم های ادبیات نازنین یکم وقت بذارین این باب ها رو تفسیر کنید بذارید تو اینترنت :دی 

الان من چه کنم 

از بچه ها هم پرسیدم شما از چه سایتی در اوردین  گفتم ما هم پیدا نکردیم 

خدایا به خودت پناه میبرم از دست این .......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد