دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

چه خاکی گرفته اینجا

به به سلام من امده ام های های من امده ام

  البته خیلی وقت بود می خواستم بنویسم اما گفتم بذار امتحانات تموم بشه انقدر انرژی منفی تو وبلاگ نباشه البته که انرژی منفی نیستو بیشتر درد و دل دیگه ادم باید یه جا تخلیه شه امتحانات من 12/3 تموم شد بعدم به خودم استراحت مطلق دادم هر وقت احساس میکردم خوابم میاد از خودم دریغ نمیکردم چون وقعا به ارامش نیاز داشتم استرسی که  من تحمل میکنم تا امتحان هام رو بدم بیشتر حد نرمال و خودمم میدونم و بابتش یه تصمیماتی گرفتم که میگم بعد که کلاس های کانون زبانه بعد هم از اونجایی که که نمیدونم امسال ازمون ورودی به دوره ی دوم دارم یا نه که امیدوارم نداشته باشم چون توانایی ندارم واقعا اعصابم برای این حجم استرس نمیکشه ماشاالله انقدر کشور باحالی داریم که از نهم های امسال ازمون نگرفتن نوبت ما که رسید یکی میگه داری یکی میگه نداری  من واقعا هر سری یکی میگه ازمون هست تمام تنم به رعشه می افته و اون لحظه مدام با خودم تکرار میکنم خدا هست زندگی هست ایمان هست و مدام این رو تکرار میکنم واقعا این حق نیست این بی قانونی ها  باعث میشه حق ما خورده شه خوب چرا دوباره ازمون میگیرید چند سال دوباره 3 سال بعدم کنکور خدارو شکر کشور ما فقط تو این زمینه بسیار کارکشته است بخدا بشینی ببینی معلم ها چی میگن تازه میفهمی اموزش چقدر مشکل داره چه کنه ادم خلاصه که ما هم رفتیم اموزشگاه و کلاس ریاضی شیمی و فیزیک ثبت نام کردیم و الان این ترم مجبور شدم کلاس های کانون رو از شنبه و چهارشنبه  بکنم یکشنبه و سه شنبه  البته تابستونه مهم نیست اقاااااا ماه رمضون چه خبر منکه تا صبح بیدار میمونم بعدم میخوابم  بهترین کار البته برای افرادی مثل من .

 شاغلا خدا قوت  اگه خسته شدین بگین که عید فطر  رو اعلام کنم  که خسته نشین جا داره اینجا به اون دسته از ادمایی که تا روزه اشونو با خرما یا چیزی باز کردن میرن نماز میخونن تا بعد غذا بخورن بگم شما ها خود شیررررررررین ترین ادم دنیا تشریف داری بله والا خو اون موقع خود فرشته ها هم یک صدا میگن خود شیرین خودشیرین هی هی

نکن عزیزم نکن فردا ساعت 4 کلاس فیزیک دارم هنوز مشقامو حل نکردم  بعد ماه رمضان هم تصمیم بر این شده که اول برم نوبت دکتر بگیرم برای  بوستم چون یه مدت بخاطرامتحاناتم نرفتم بعد بهم یه نوبت مشاور بگیرم ببینم برای این استرس میشه چه کرد  دیگه ادم با خودش که تعارف نداره دیگه کنترلش از دستم خارج شده باید توی این راه یکی کمکم کنه یه لیست کتابم نوشتم ایشااالله فردا بعد کلاس برم بگیرم فیلم کوچه بی نام رو هم دیدم بالاخره .با بچه ها خیلی دوست داشتیم بریم اژدها وارد میشود رو ببینیم  حالا ببینیم چی میشه منکه فکر نکنم بشه

اقا اعتراف کنید  کی بخاطر امیر جدیدی رفت کی بخاطر خود فیلم رفت ؟‌‌

برم اب بخورم و مسواک بزنم یه نیم ساعت دیگه اذان میگن  

چند وقت قبل داشتم فکر میکردم بگم کجا زندگی میکنم اخه میترسم یکی بشناسه و ........

اما دیدم بقیه که گفتن انگار چیز خاصی نشد یکم خیالم راحت شد و اینکه فکر کنم توی خانواده کسی جز مامانم خیلی اهل وبلاگ خونی نباشه  تصمیم گرفتم دفعه ی بعد بگم کجا زندگی میکنم نیست خییییلی ادم مهمی هستم از اون لحاظ  برم برم که کارام همین طور روی زمین دارن اسکی میرن

این ماه دعا برای من فراموش نشه التماس دعا به قول مامانم میگه تو به هرکی میرسی التماس دعا داری میگم اخه بیشتر اوقات  گیرم  یادتون میکنم یادم کنید فعلا  

خدا حافظ تون باشه

 

  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد