دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

کسی هست ایا ؟

سلام بعد مدت  ها سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

راستش  الان اومدم وبلاگ حذف کنم چون از اخرین  نوشتم خییییییلی گذشته  و امیدی به کسی که اینجا رو دنبال کنه نداشتم 

اما دلم نیومد 

 چون شاید نتونم مثل بقیه  هر روز روزمرگی هامو بنویسم و  آپ کنم اما اینجا رو برای  این باز کردم تا هر وقت که دلم خواست کم و بیش بیام و حرفایی رو که نمیتونم به بقیه بزنم اینجا بگم حتی اگر الان کسی اینجا رو نخونه  

اما اینجا برام حکم جایی رو داره که میتونم داد بزنم حرف بزنم گریه کنم جیغ بکشم اما کسی از اطرافیانم متوجه نشه

مثل این مکان هایی هستن که تو سریالا نشون میدن یه بلندی که از پایینش کل شهر معلومه 

یا یه بلندی که پایینش پر از درختای سر سبزه   وبین اون درخته اب جریان داره  

خلاصه هر کدومو بیشتر دوست دارین تصور کنید این وبلاگ مهد ازادی  و دموکراسیه

خییییلی حرف دارم بزنم که ایشاالله طی این چند روز مینویسم 

فعلا 


نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 21:43

هرچند برای دو سال و نصفی پیشه ولی سلااااام

ممنون که خوندین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد