دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

ترک های عمیق

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام  خوبید 

با توجه به ساعت باید بگم امیدوارم روزی که پیش رو دارید براتون باشادی و خبرای خوب بگذره ایشااااااااااااااااااااااااااالله 

اول از همه بگم شکرررررررررررررررررر خدا فاینال پاااااااس شدم هووووووووووووووورا  

البته باید همین جا کمال تشکر و قدر دانی اول از تیچر جان و بعد هم از یه تیچر دیگه به نام مرتضی که زحمت میکشن تمام ترم ها رو گرامرشون رو به صورت فایل صوتی توضیح میدن و  توی سایتشون قرار میدن  به جا بیارم  واقعا امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشن  با کلی ارزو های خوب براشون 

و همچنین از تیچر خودم که واقعا از خدا میخوامم همیشه  ی همیشه همین طوری شاد خنده رو پر انرژی باشه 

خوووب بریم سراغ تعریفی هاااا 

امروز  رفتم سراغ کار های درمانی که هر تابستون میرم نوبت دکتر پوستم رو که چند روز پیش اوکی کردم امروز هم رفتم همراه مامان بزرگم  درمانگاه چون اونم یه سری قرص می خواست  بمنم نوبت مشاور گرفتم   و اینکه یه  نوبت ازمایش خون هم گرفتم که هر سال میرم 

بعدم از طرفای ساعت 5 تا عصری درگیر که کاری شدیم خیییییییییییییییییییییلی به دعای شما نیاز داریم  خیییییلی  از عصری مامانم بخاطر اون موضوع به شدت گرفته است پدرم و حتی خووودم اما من همش بهشون میگم حل میشه درست میشه نگران نباشین 

اما واقعا خودمم نمیدونم چی میشه امیدوارم خدا  همون طور که همیشه همراهمون بوده تو این مشکل هم نظری بفرماید انشالله 

بعد از اون رفتیم برای خرید گاز که بین دوتا گاز شک داشتیم بخاطر ظاهرشون هیچی دیگه از 5 زدیم بیرون ناهار درست و حسابی هم نخورده بودیم  طرفای 10  یا 11 رسیدیم من فقط انقدر گشنم بود که یکم از غذایی که مامان بزرگ  ظهر فرستاده بود خوردم امیررضا غذا خورد مامانم و بابا چیز خاصی نخوردن اما رفتم برای خودم تخم مرغ پیاز درست کردم هوووس کرده بودم :)))) یعنی در حد اینکه انرژی واسه درست کردن این تخم  مرغ داشته باشم از غذای مامان بزرگ  خوردم 

 اما لههههه بودم هاااا هرچی میخوردم فرقی نمی کرد یکم بادوم زمینی خوردم  بعدش و تخم  هندونه یییکم اما دیدم فایده نداره چایی مامان دستش دردنکنه گذاشت یه لیوان چایی خوردم 

 یکم بعد دختر داییم زنگ زد  گفت شب بیا پیشم گفتم نمیتونم الان پکیدم فردا اگه میخوای بیام گفت باشه فردا بیا فقط دو فیلم برام اماده کن میام ازت میگیرم 

اومد گرفت رفت 

الانم که هیچی دیگه در خدمت شمام سه  شبه میخوام زود بخوابم صبح بلند شم  نمیتونم  خوابم شعور نداره شب که میشه یادش میادبره  نزدیکا ی شب خوابم میگیره مثلا عصرا تحمل میکنم تا شب امااااهر شب تا 4 صبح بیدارم چیششششششششششششش

پ.ن.پ : یه چیزی میخوام بگم  بازی ایران اسپانیا رو  حتما بیشتریا دیدین 

من بعد بازی ایران ارژانتین بازی رو که با استرس و هیجان زیادی دیدم بازی ایران اسپانیا بود حتی برای مراکشم اروم بودم اماا 

این بازی چون اسمش اسپانیا بود فرق میکرد من همون طور که میدونید چون خیلی استرسی هستم  متاسفااانه البته  این لحظاتو با همه ی وجودم درک میکنم وقتی بازیکنا استرس دارن نگرانن فشار روشونه بدنا قفل میکنه و حین بازی میگیره من چون اینا رو میفهمم با هر حرکت داد میزدم جیغ میکشیدم 

می گفتم ما میتونیم چرا نتونیم چووون اونا اسپانیان چون ما ایرانیم اینا اسم  فقط  کیروش راست گفت کسی با شهرتش نمیبره ولی میگفتن نه اسپانیاست مگه میشه 
من میخوندم که همه دعا میکردن حداقل یکی بخوریم نه شیشتا 

ولی دیدین یکی رو خوردیم اما گللللل زدیم وقتی به مامان گفتم دیدی   دیدی گفتم اینا اسم همش از استرسه  همه چیز بستگی به  خودباوری و اعتماد بنفس داره مامانم گفت پس چرا خودت عمل نمیکنی چرا اینا رو میدونی برای خودت کاری نمیکنی 

گفتم ادم گاهی یه جیزیو میدونه اما زورش به عملی کردنش نمیرسه 

بعد درست زمانی که سعید عزت اللهی گل و زد و دیدین چقدررررررررررررررر خوشحال بود اصلا متوجه هیچی نبود هرگز فراموش نمیکنم وقتی خم شد رو زمین و  سرش رو زمین بود دستاش سرخ بود منم اینجوری شدم اون لحظه گرمی گرم گرم تپش قلب داری هیجان اما یه لحظه همه چیز خراب میشه بعد میدونی چی میشه  یهوووو سرررد میشی بی حرکت بعد وجودت از این گرمی و سردی ترک برمیداره من از این موقعیت های گوه داشتم توی زندگیم خیلی بد خیلی وحشتناکه من  از این ترک های لعنتی  هم داشتم هنوز هستشون دارن عمیق میشن میخوام برم پیش روانشناس واسه همین ترکای عمیق تا قبل شکستن کاری کنم 

مثل همیشه  التماس دعا 

از خدا میخوام روزا یپیش رومون از این شاد تر قشنگ تر باشه 

فعلا برو بچ خدافزززززززززززز 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد