دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

دختری از دنیای پاییز

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی (غزل هستم )

ما و لک لک های سر به هوا

همچی اینطوری نمی مونه مگه نه؟

من رها میشم مگه نه؟

خوب میشه همچی مگه نه؟

من بزرگ میشم نه بزرگتر میشم بعد فرار میکنم میرم دور خیلی دور میگردم خوشبختی رو پیدا میکنم

بالاخره یه جایی خوشبختی هست

نشد پیش ما باشه نشد برای ما و جایی که هستیم باشه

بالاخره لک لک ها هم اشتباه میکنن مگه نه ؟

ما جای اشتباهی به دنیا اومدیم شایدم زمان اشتباه نمیدونم

بالاخره میگذره ولی خوب سخت میگذره

کاریشم نمیشه کرد

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عاطفه شنبه 26 مهر 1399 ساعت 07:50

حتما بهتر میشه

اره میشه
برای همه ی ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد